Polska-Gdańsk: Usługi patrolowe
2018/S 037-081401
Usługi społeczne i inne szczególne usługi – zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
*AKTUALIZACJA: 13.03.2018
Informacja z publicznego otwarcia ofert w dniu 13.03.2018 o godz. 11:30
* AKTUALIZACJA: 09.03.2018
Sprostowanie
część nr 3 – bezpośrednia ochrona imprez – w załączniku nr 7 D dotyczączym kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia, w tabeli dotyczącej:
1) osób, które będą pełniły obowiązki służby porządkowej na imprezie masowej 4. Maraton Gdańsk,
2) osób, które będą pełniły obowiązki służby informacyjnej na imprezie masowej 4. Marato Gdańsk,
omyłkowo zamieszcono informację, cyt.: „wymóg zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy”, gdyż Zamawiający nie zawarł takiego wymogu w Opisie Przedmiotu Zamówienia tej części zamówienia.
Zamawiający prosi o wykreślenie cytowanej powyżej informacji i wpisanie faktycznej podstawy dysponowania osobami wskazanymi w oświadczeniu wykonawcy.
poprawiona wersja załącznika nr 7 D do części nr 3 – bezpośrednia ochrona imprez
*AKTUALIZACJA: 09.03.2018
Treść ogłoszenia o sprostowaniu ogłoszenia w DUUE ( potwierdzenie zmiany terminu składania ofert)
* AKTUALIZACJA: 08.03.2018
W OPZ części nr 1 – bezpośrednia ochrona przystani, zamieszczonym na stronie internetowej w dniu 05.03.2018 roku, na stronie nr 4 „Ochraniane przystanie żeglarskie” w pozycji nr 2 „Przystań jachtowa Tamka”
w ostatniej kolumnie jest: „1 osoba 8 h (22:00-8:00)” powinno być „1 osoba (22:00-6:00)„., pomimo to liczba osobogodzin dotycząca przystani Tamka określona w pozycji nr 4 Kalkulacji Ceny Oferty jest prawidłowa.
* AKTUALIZACJA: 05.03.2018
Pismo nr 2 – pytania i odpowiedzi do treści SIWZ
* AKTUALIZACJA : 03.03.2018
Pismo nr 1 – Zmiana treści SIWZ
Aktualna wersjja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
Aktualne wersje załączników dla poszczególnych części zamówienia
część nr 1 – bezpośrednia ochrona przystani
część nr 2 – bezpośrednia ochrona na obiektach
część nr 4 – ochrona bezpośrednia na imprezach
* AKTUALIZACJA: 01.03.2018
Zaamawiający zmienił termin składania ofert na dzień 13.03.2018 roku do godz. 11:00, otwarcie w tym samym dniiu o godz. 11:30
Informacje dotyczące pytań i odpowiedzi do treści SIWZ oraz zmian treści SIWZ Zamawiający zamiści w kolejnych aktualizacjach.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
2. Treść ogłoszeniia o zamówieniu opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Załączniki do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia;
część nr 1 – bezpośrednia ochrona na przystaniach
część nr 2 – bezpośrednia ochrona na obiektach
część nr 4 – bezpośrednia ochrona na imprezach
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gdański Ośrodek Sportu
Traugutta 29
Gdańsk
80-221
Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Ruta
Tel.: +48 583207405
E-mail:
Faks: +48 583207405
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sportgdansk.pl
Adres profilu nabywcy: www.sportgda-bip.noveo3.hekko24.pl/
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.sportgda-bip.noveo3.hekko24.pl
Więcej informacji można uzyskać pod następującym adresem:
Gdański Ośrodek Sportu
ul. Traugutta 29
Gdańsk
80-221
Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Ruta
Tel.: +48 583207405
E-mail:
Faks: +48 583207405
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sportgdansk.pl
Adres profilu nabywcy: www.sportgda-bip.noveo3.hekko24.pl/profil-nabywcy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gdański Ośrodek Sportu
ul. Traugutta 29, Sekretariat (I piętro)
Gdańsk
80-221
Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Ruta
Tel.: +48 517806569
E-mail:
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sportgdansk.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: gminna jednostka budżetowa
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: sport
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Świadczenie usług ochrony obiektów oraz zapewnienie bezpieczeństwa na imprezach, odpowiednio administrowanych i organizowanych, przez Gdański Ośrodek Sportu od 1.4.2018 roku do 31.3.2021 roku.
Numer referencyjny: ZP1/282/1/2018
II.1.2)Główny kod CPV
79715000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu od 1.4.2018 roku do 31.3.2021 roku, obejmuje:
1) stałą bezpośrednią ochroną fizyczną na 4 przystaniach jachtowych GOS;
2) stałą bezpośrednią ochrona fizyczna na 11 obiektach GOS;
3) stałą bezpośrednią ochronę fizyczną, polegającą na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, na 9 obiektach GOS;
4) doraźna bezpośrednia ochroną fizyczna na 10 imprezach GOS.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Bezpośrednia ochrona na przystaniach
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
79710000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL634
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia na 4 przystaniach jachtowych administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu.
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia lub umowy ramowej
Początek: 01/04/2018
Koniec: 31/03/2021
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Przewiduje się realizację zamówień polegających na świadczeniu usług stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, na przystaniach jachtowych, do 50 % wartości zamówienia podstawowego tej części zamówienia – zgodnie z warunkami określonymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Bezpośrednia ochrona na pozostałych obiektach
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
79710000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL634
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia na 11 obiektach administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu.
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia lub umowy ramowej
Początek: 01/04/2018
Koniec: 31/03/2021
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Przewiduje się realizację zamówień polegających na świadczeniu usług stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, na obiektach, do 50 % wartości zamówienia podstawowego tej części zamówienia – zgodnie z warunkami określonymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Ochrona polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych, i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
79711000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL634
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, polegających na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych, i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, na 9 obiektach administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu.
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia lub umowy ramowej
Początek: 01/04/2018
Koniec: 31/03/2021
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Przewiduje się realizację zamówień polegających na świadczeniu usług stałej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, polegających na stałym dozorze sygnałów alarmowych przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, do 50 % wartości zamówienia podstawowego tej części zamówienia – zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Bezpośrednia ochrona na imprezach
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
79710000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL634
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, na imprezach organizowanych przez GOS.
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia lub umowy ramowej
Początek: 01/04/2018
Koniec: 31/03/2021
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Przewiduje się realizację zamówień polegających na świadczeniu usług doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, na imprezach organizowanych przez GOS, do 50 % wartości zamówienia podstawowego tej części zamówienia – z warunkami określonymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.4)Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który wykaże, że:
1. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-24 oaz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. spełnia postawione przez Zamawiającego warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (art. 22 ust. 1b pkt 1 Pzp);
3. spełnia postawione przez Zamawiającego warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (art. 22 ust. 1b pkt 3 Pzp) w zakresie:
a) doświadczenia Wykonawcy;
b) kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia;
c) potencjału technicznego.
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu odrębnie dla poszczególnych części. Adres strony internetowej http://www.sportgda-bip.noveo3.hekko24.pl/nowe-postepowania-zamowienia-na-uslugi-spoleczne, na której Zamawiający zamieścił materiały przetargowe.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Forma procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej
IV.1.10)Określenie krajowych przepisów mających zastosowanie do procedury:
Informacje o krajowych procedurach można znaleźć pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/prawo-zamowien-publicznych-regulacje/prawo-krajowe/ustawa-pzp
IV.1.11)Podstawowe cechy postępowania o udzielenie:
Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty i oświadczenia potwierdzające warunki udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Kryterium oceny ofert – cena 100 %.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – szczegóły zostały określone w § V pkt 2 części I SIWZ.
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału / Termin wyrażenia zainteresowania udziałem
Data: 05/03/2018
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
Zasady oceny spełniania warunków stawianych wykonawcom ubiegającym się o zamówienie określono w § II pkt 3 części I SIWZ.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU) w kwocie 5 % ceny oferty (brutto).
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w sposób określony w § XIII części I SIWZ.
W Opisie Przedmiotu Zamówienia poszczególnych części Zamawiający zamieścił informacje dotyczące zatrudnienia osób realizujących usługę.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail:
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy przysługuje środek ochrony prawnej w postaci odwołania, jeżeli Wykonawca ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp.
3. Odwołanie, w zależności od tego czego dotyczy, wnosi się w terminie, odpowiednio:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8,
2) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu,
3) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawą wniesienia odwołania – jeżeli odwołanie dotyczy innych czynności niż określone w ppkt 1 i ppkt 2.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w Warszawie.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
7. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
8. Zamawiający informuje, że środki ochrony prawnej określone zostały określone w Dziale VI Pzp w Rozdziale 2 – Odwołanie.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
E-mail:
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/02/2018